SOUTĚŽ, competition , giveaway!

9:34






















Je tady soutěž! O úžasný diář Doller!!! 
Soutěž i ty !





Co je to Doller?
Doller je originálním diářem, který je vyroben v České republice, vytištěn na ekologicky šetrném papíru s certifikací FSC. Má týdenní kalendář a rozdělení každého dne. Jeho výhodou je nejen lepší organizace a plánování úkolů pro daný měsíc, ale zároveň usnadnění orientace v průběhu celého rokuMěsíční vyhodnocení ti ukáže tvé silné a slabé stránky uplynulého měsíce a co by bylo dobré změnit do toho dalšího. A abys každý měsíc začal řádně namotivován, začneš ho pokaždé s jiným citátem ze světa známých a úspěšných lidí. Více informací ve videu: 






Můj osobní názor: 
Mně osobně Doller náramně natchl! Miluji kombinaci černé a bílé... kdo se naklání k minimalismu, tak ať právě zvolí tenhle diář. 
Design velmi chválím! Je ve velikosti A5 a můžete si ho využít podle vlastní fantazie. 
Když můžu, tak neustále plánuji. A kor bloggerka/blogger by měla mít právě takovýto diář!
Můžete si  zaznamenávat kam a co chcete (jestli pastelkami, různýma fixkama, lepítkama- je jen na vás!). 
Jestli to máte jak já, že přes léto pro vás diář neexistuje, nevadí! Nemáte tam určené, kdy a jaký měsíc si tam musíte zaznamenávat! 
Co se mi líbí, že se do světa můžete vydat jen s tímhle diářem a nemusíte si brát další sešity. Do Dolleru si můžete dělat taky vlastní poznámky!
A vstávat  nad dokonalým hrnkem od Dolleru se sloganem -Chceš snít nebo žít své sny? Přemýšlet u popíjení horké kávy, jak zdokonalit, urychlit a vůbec zrealizovat své sny? To je už snad jeden ze splněných snů! Nemyslíte?





Koukněte se na úžasný Doller! :



  Doller není pouze pro ženy!












------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------




Jestli si přejete vyhrát právě Diář Doller s hrnkem musíte splnit tyhle kroky: 

1. Staň se fanouškem Dolleru na facebookové stránce - Klikni zde
2. Sdílej jejich stránku na své facebookové zdi 
3. Staň se mým pravidelným čtenářem
4. Do komentářů pod článek napiš - HOTOVO + tvůj email (abych tě mohla kontaktovat při výhře)! A taky mi odpověz alespoň na jednu z otázek!: 
a) jaký je tvůj největší životní sen 
b) co si přeješ na Vánoce
c) jaké příspěvky nejraději čteš :)

- 4. bod z důvodu, abych si přečetla vaše krásné přání a sny :) 


Výherce bude slosován 24.prosince 2015!!!  .
 A soutěž neplatí jen pro ČR! Ale pro všechny čtenáře z celého světa! 














     Vaše Elen....


















---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Gratuluji vylosované vítězce Natálce Dankové! Doufám, že si diář užiješ a věřím, že tě bude motivovat do budoucna!



Ale nezoufejte! Zanedlouho tu bude další soutěž o další luxusní diář! O jaký se bude jednat? Nechte se překvapit :) !


Hlavně si užijte dnešní večer!! Přeji všem krásné Vánoce a ať se vám splní ty nejtajnější přání! 

Četla jsem si pozorně vaše komentáře a moc vám to přeji, ať naleznete to, co jste mi tady právě psali <3

You Might Also Like

27 komentářů

  1. Hotovo!:)
    a) jaký je tvůj největší životní sen
    No, je mi teprve šestnáct let takže nevím, co od svého života očekávat. V každém případě bych chtěla být šťastná a dělat práci, která mě bude naplňovat. Být sama se sebou spokojená a být pyšná na svoje dosažené cíle:)

    b) co si přeješ na Vánoce
    K letošním Vánocům mi moji rodiče nově vybavili pokojíček takže pod stromečkem toho asi moc nenajdu, což mi ale nevadí:) Jsem ráda, že se můj dětský pokoj přeměnil v místo, kde se cítím sama sebou. A samozřejmě doufám, že všichni mí blízcí budou šťastní.

    c) jaké příspěvky nejraději čteš :)
    Nejraději si počtu výcucy z každodenního života, fotoreporty ze zajímavých míst a inspirativní články:)

    OdpovědětVymazat
  2. Hotovo :)
    betulik17@seznam.cz

    Životní sen? Stát se úspěšnou a dobrou herečkou, která se bude každý večer z natáčení a z divadla vracet domů ke svému manželovi, který mezitím uspí jejich 2 krásné děti, uvaří večeři a v objetí se budeme koukat na telku.

    K Vánocům si přeji asi hodně úspěchu, jak s blogem, tak s herectvím a ještě teda knihu Kafe a cigárko :)

    Mám ráda fotoreporty a každodení trable. Ty mi hned naprosto zlepší den.

    OdpovědětVymazat
  3. HOTOVO:) terezmarkalousova@gmail.com
    Nevím přesně co je můj největší sen. Snů mám spoustu a dost často se mění, třeba žít na pár měsíců v Anglii, mít úspěšný blog nebo studovat biochemii. Ale hlavně najít lidi, se kterými budu šťastná.
    K Vánocům si přeji zrcadlovku, kvůli lepším fotkám na blog.
    Nejradši čtu články o cestování. Taky mě baví fashion články.

    OdpovědětVymazat
  4. Piękny wpis! Bardzo ładny i przejrzysty

    OdpovědětVymazat
  5. Hotovo!
    Email: valu.zeleznikova@seznam.cz

    Jaký je tvůj životní sen?
    Mám spoustu snů a jsem hodně velký snílek. Chtěla bych mít bílý malý dům, s velkou, rozkvetlou zahradou. Velký šatník plný krásného oblečení a v ložnici velkou postel s nebesy. Chtěla bych umět spoustu věcí jako dobře vařit, umět spoustu věcí opravit a být jednou dobrou mámou. Chci mít práci která mě bude bavit a naplňovat a hlavně být šťastná. Můj sen je také mít malou kavárničku, ale v dnešní době je těžké něco takového vybudovat, takže uvidíme co mi osud přichystá. Ale hledám krásu v maličkostech takže budu spokojená když odmaturuji, najdu dobrou práci a začnu budovat domov pro mě a mou budoucí rodinu. Chci mít zahradu plnou květin a houpačkou pod stromem. Mít doma kočičky, které miluji a snažit se pomáhat zvířátkům. Snů mám opravdu moc a snad se mi něco splní.

    A Doller je pro mě něčím dokonalým. Miluju plánování, takže se dá říct že i tohle je můj maličký sen. Tak třeba se mi poštěstí, jo a krásné Vánoce!

    XOXO V.

    OdpovědětVymazat
  6. HOTOVO
    diaryofagirlythings@seznam.cz

    b) co si přeješ na Vánoce
    Tento rok budu mít radost i pouze z nějaké kosmetiky, čajů nebo ponožek, i přesto, že si přeji spoustu dražších věcí. Na takovou žehličku na vlasy, epilátor, kávovar nebo foťák si chci postupně našetřit sama, i když mi to bude trvat opravdu dlouho. :D :)

    c) jaké příspěvky nejraději čteš
    Nejvíce mě baví různé new in, články z každodenního života, ale i fashion a kosmetické články si moc ráda přečtu. :)

    OdpovědětVymazat
  7. HOTOVO♥
    Přes GFC sleduji jako Tereza Máslová, přes FB jako TeSs Máslová, sdílím. btw máš krásnej design blogu,i ty jsi samozřejmě krásná, mám ráda takovéhle minimalistické vzhledy blogů. Ne nadarmo se říká "v jednoduchsti je krása".
    terina.maslova@gmail.com

    a) Jaký je tvůj největší životní sen?
    Težko říct, snů mám spoustu. Ale asi mým největším snem je provdat se za toho nejlepšího chlapa, kterýho mám, a založit rodinu. Mít dobrou práci, krásný zdravý děti, rodinej domek s velikou zahradou a velkým bazénem! a nějakýho toho mazlíka. Bohužel realita je taková, že budu ráda když odmaturuji... :D

    b) co si přeješ na Vánoce?
    Letos mě pod stromečkem čekají pouze obálky. Mám v plánu si za penízky pořídit grafický tablet do školy, který mi usnadní spoustu práce, hlavně s klauzurními pracemi, které máme až do 14. ledna. Pokud by mi nějaké penízky zbyly, chtěla bych si pořídit starter kit od sally hansen.

    c) jaké příspěvky nejraději čteš ?
    Pokud se myslí obecně, tak rozhodně inspirae. Ať už se týkají receptů, outfitů, nebo tipů na výzdobu pokoje. Takovéhle články miluju u tebe. Můj byt bude jednou zařízený podle tvých inspiračních článků !!! :D ♥♥

    Diář ještě žádný nemám. už dlouhou dobu ho sháním, ale zatím jsem prostě nenarazila na ten pravý. Ale te´d jsem ho asi našla.. ^^ Tak mi nezbývá nic jiného, než doufat.. a přát štěstí všem zúčastněným. ♥

    Kiss, Teri the butter ♥♥♥

    OdpovědětVymazat
  8. HOTOVO☺
    Email- romanajakubkovicova@gmail.com
    A) Môj najväčší životný sen sa mpmentálne plní. Žijem v Londýne, to je to, o čom som celý život snívala. Taktiež by som chcela ale precestovať celú Európu a Áziu. Za celoživotný sen považujem žurnalistiku alebo prekladateľstvo.

    B) Na Vianoce si len želám byť konečme v kruhu rodiny, stráviť ich s najbližšími, pretože všetko čo si prajem, si môžem splniť sama, ale nie vždy môžem mať pri sebe najbližších.

    C) Najradšej čítam lifestylové články, recenzie a občas beauty.

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. HOTOVO! b.jurcova@seznam.cz
    a) Mím největším snem je stát se skvělou zpěvačkou nemusím být ani populární, ale stačí být známá.
    b) Na Vánoce si přeji jen to být s celou rodinou což nemůžu :( , protože mi před pár lety umřela maminka.
    c) nejvíce čtu ART, FITNESS a LIFESTYLE

    OdpovědětVymazat
  11. HOTOVO:) jana.karaskova-175@seznam.cz
    a)můj největší sen?
    být v životě šťastná:)
    b)co si přeju na Vánoce?
    tak hlavně aby se už konečně uklidnil ten vánoční shon a všichni si v klidu sedli a oddechli si. takže hlavně rodinnou pohodu:) (a hromadu knížek, samozřejmě!)
    c)nejraději čtu?
    články jako Lifestyle a články o zvelebení bydlení:)

    OdpovědětVymazat
  12. Great post!

    High Five!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. HOTOVO :)
    kikuska2725@gmail.com
    a) jaký je tvůj největší životní sen
    Chcela by som spievať a keď nie spievať tak robiť, čo ma baví a byť šťastná. :)
    b) co si přeješ na Vánoce
    Vlastne ani nič. Všetko, čo potrebujem mám. Jediné, čo si želám je, aby sme boli všetci zdraví a šťastní. :)
    c) jaké příspěvky nejraději čteš :)
    DIY, cestovateľské, recepty, lifestyle, typy, rady... väčšinou všetko ale záleží to aj od nálady :)

    OdpovědětVymazat
  14. Hotovo :)
    a) jaký je tvůj největší životní sen

    Největší? Řeknu ti, já těch snů mám nenormálně moc, ale vybrat si ten největší bude těžké. Chtěla bych napsat „světový mír", ale to je tak klišé a nereálné, tak to vynechám. Největší sen...asi bydlet v Anglii. Alespoň na krátkou dobu. Anglii miluji, cítím se tam dobře a ta země je tak neskutečně nádherná až někdy nechápu, jak je to možné. Takže to je asi můj největší sen :).
    b) co si přeješ na Vánoce

    Knížky „Najděte si svého marťana" a „Sněží, sněží"

    c) jaké příspěvky nejraději čteš :)
    Zbožňuju číst recenze (nejlíp na knížky a restaurace), tipy, foto příspěvky z cestování, nebo jednoduše fotky úplných blbostí, to je jedno..., taky úvahy miluji číst... Určitě ještě takové ty články, které donutí zamyslet se i čtenáře a nejen autora. No a DIY taky jsou fajn :)).

    OdpovědětVymazat
  15. HOTOVO pod jménem Martina Krausová (nečekaně :D) a můj e-mail krausovam@centrum.cz a kdyby tě zajímal, tak blog ThatReadersCorner.blogspot.cz

    a) Mým největším životním snem je na prvním místě manžel, děti a spokojená rodina. Ale to je moc tuctový a předvídatelný sen, že? Mým snem, který už si chci dlouho splnit je moje vlastní čtenářská kavárna, ale ne tak jednoduchá, jak se zdá. Tahle kavárna by byla místem, kde se studenti a dospělí čtenáři uvolní, můžou si číst a popíjet nápoje, které budou sladěné do čtenářského tématu - pojmenované podle postav a míst z knih, které mám ráda. Stejně tak by tomu bylo i u zákusků, které bych si tu pekla, protože pečení miluju :) a interiée i exteriér by byly zrovna tak krásně vymazlený třeba Harry Potterem, Hunger Games a podobně :) A to není všechno, dělala bych tu i různé akce :) kostýmový soutěže, diskuse, promítání filmů, ale i hlasování o různé nejlepší kategorie, jednou měsíčně by byl "Týden ___" třeba Harryho, kdy by i obsluha byla v hábitech nebo jako Voldemort atd :) a ten, kdo by použil při objednání nějak supr zakomponovanou hlášku, by dostal slevu nebo nějaký tématický dáreček (třeba i dortík ala Zlatonka :P) a jako třešničku na dortu bych považovala můj plán povzbuzovat místní talenty - měla bych na zdech prostor pro ty co malujou, pódium pro muzikanty a zpěváky a poskytla bych i prostor pro vizitky nebo pro lidi, co něco ručně vyrábějí - tyhle služby by byly za minimální "pronájem" třeba jen 50,- na měsíc, i méně :)

    b) co si přeješ na Vánoce
    Nejvíc si přeju knížky z mého wishlistu, ale lidi okolo mě, berou vážně i moje "výkřiky do prázdna", takže třeba očekávám plyšového Baymaxe ^^ a spíš dostanu peníze, abych si ty knížky koupila sama, protože třeba rodiče furt nechápou jaký knížky to všechno čtu :D A pak taky očekávám super ručně dělaný tajný dárek od kamarádky ^^

    c) jaké příspěvky nejraději čteš :)
    Nejraději ty o knížkách, pečení nebo životě.. nevím proč, ale fashion a make-up mě nikdy nebavily, spíš mám takový ty nenucený články o věcech, které má bloger rád :) ani některé tagy mě nebaví, je to jen odpovídání, ale žádný osobní pouto nebo vyprávění příběhu a pocitů :( .. jsem divná? :D a pak taky DIY, občas mě tím něco nadchne a já mám pak nápady na dárky k různým příležitostem :D :)

    děkuji ti moc za soutěž a máš pěkný a přehledný blog! :) jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  16. Jé, o tomhle diáři jsem nedávno četla na refresheru, hned se mi líbil! je navržený úplně skvěle a pánové odvedli super práci a navíc sympaťáci, haha.
    ...HOTOVO :-)
    a) Můj životní sen je dokončit úspěšně všechny školy, živit se tím, co mě baví (nejlépe blogem) a mít skvělou rodinu :) (Ale teď mi bohatě stačí, když zítra napíšu dobře test ze základů společenských věd, haha)
    b) na Vánoce? Udělejte za mně někdo design na blogu! z těch návodů a kódů už mi jde hlava kolem! haha
    c) nejraději čtu recepty, články o time managment a travel diaries :-)
    aneta.zel98@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Hotovo :)

    Můj největší sen je být v budoucnu šťastná. Mít krásnej baráček, kterej si celej sama zařídím (nutně ve svém budoucím domě potřebuju mít nějakej koutek s plno polštářkama a malinkou lampičkou, kde se budu nuchňat s kočičkama a číst si :P), mít skříň plnou krásnýho oblečení (haha :D), trošku si pocestovat a trávit plno času u moře (juu, to bych si moc přála, miluju moře!)
    Na Vánoce.. no, chtěla bych plno věcí, který ale nejsou reálný :P Každopádně jedna z těchto nereálných věcí je koťátko. Strašně bych si přála malou Sphynx nebo Ragdollku, kterou bych mohla mít u přítele, jelikož už tu téměř bydlím a proto už moc nevídám ty naše dvě čičiny z ulice, co mám doma :/ A Sphynx mě strašně moc okouzlily! Jednou budu mít tyhle dvě kočičky a budou se milovat s spinkat spolu a vzájemně se čistit a tak :P
    Každopádně z těch reálnějších věcí, přála jsem si voňavku Sí, mám už dva roky tu stejnou a docela drsně už mi dochází :D
    Aaa nejradši mám články s příběhama, ty deníčkový. Obecně, na jakýmkoli blogu :) Když někdo umí pěkně psát, moc ráda si přečtu co dělal, co se mu přihodilo a když tam jsou ještě nějaký pěkný fotky, tak je to úplně nej :))

    OdpovědětVymazat
  18. A úplně jsem zapomněla na mail, jak jsem se rozepsala :D strakova.jana@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  19. HOTOVO vankovandrea@seznam.cz
    FB: Andrea Vaňková
    GFC: leila.spirala
    a) Mít svoji rodinu co nejdéle a nejčastěji u sebe :)
    b) Přeju si pár knih (vlastně víc než pár, ale musela jsem seznam zkrátit :) ). Boty na volejbal, něco na sebe a případně nějaký víkendový pobyt :)
    c) Obsah mě zajímá u spousty článků, ale ještě raději se kochám nádhernýma fotkama a outfitama :)

    OdpovědětVymazat
  20. HOTOVO + lamic93@seznam.cz

    a) jaký je tvůj největší životní sen – Mým největším životním snem je udělat si život takový, jaký bych si ho přál. Tedy abych se nemusel tolik ohlížet na materiální problémy, měl kolem sebe přátelské lidi, kterým důvěřuji a mohl dělat to, co mě baví. Psaní :)

    b) co si přeješ na Vánoce – Zdraví. Po minulých Vánocích, které jsem vinou rodinného úmrtí prožil hodně smutně, čím dál více zjišťuji, že jde o to nejcennější, co máme. A měli bychom si toho vážit.

    c) jaké příspěvky nejraději čteš :) – Hmm, že by snaha si udělat sama průzkum? :-p Osobně mám rád určité inspirativní články do života, zajímavé životní příběhy a novinky, související s naší společností. Obecně tedy spíše naučné. Dříve jsem hodně vyhledával i články na pobavení, ale poté, co pravidelně navštěvuji Deníček moderního fotra už tuto potřebu nemám :-D

    OdpovědětVymazat

  21. 1.like na fb jsem dala :)
    2. sdíleno
    3. hotovo-pod jmenem tereza012
    4. HOTOVO + whatever-whatnot@seznam.cz
    a) být šťastný, zdravá a úspěšná
    b) klid
    c) lifestylové :)

    OdpovědětVymazat
  22. Hotovo.
    knihomolka@centrum.cz sleduji jako Slavka Čubanová
    hlavně zdraví a spolu s mými miláčky
    přeji si pohodu a z věcných dárků knížky a co nejvíc a co nejtlustší. Ještě bych chtěla kotátko, ale to bohužel nedostanu.
    Nejraději mám články o novinkách, věcech, které usnadnují život a dělají mi radost. Ráda se poučím a najdu něco nového.

    OdpovědětVymazat
  23. Hotovo! :)
    lucy.T11@seznam.cz sleduji jako Lucie Tesková
    Můj největší životní sen? MOžná to bude znít sobecky, ale chtěla bych být novinářkou v Londýně.
    Dárek k vánocům? To, že se mamka vrátí z nemocnice naprosto v pořádku.
    Mám ráda články ze sekce lifestyle. A cestování! :)

    OdpovědětVymazat
  24. HOTOVO!:)
    e-mail: tynka.boruvkova@gmail.com na blogu jako Brunetka Týna ;)
    Můj největší životní sen? Já jich má popravdě řečeno spousty, ale jeden z největších je být spisovatelkou nebo být novinářkou v cestovním časopise. Už jako malá jsem psala příběhy. Třeba pro své kamarádky, jenomže to nestojí ani za řeč, co se týče stylu psaní...Samozřejmě že teď je jeden z mým velkých cílů mít úspěšný blog. :)
    Nevím proč, ale často slýchám, že nejlepší dárky jsou ty "tvrdé" ne ty "měkké", ale já mám stejně nejradši ty měkké. Všichni víme, co v nich je. Oblečení. Ale ani ty tvrdé nezavrhnu, třeba knížky že...No prostě dostat k Vánocům nové oblečení a knížky, to je moje. Za to mi zlaté prasátko stojí!
    Nejlepší články jsou ty, co jsou dobře napsaný! :)

    OdpovědětVymazat
  25. hotovo
    sleduji jako elizabeth greenova
    nejvetsim snem je dodelat vysokou a cestovat tak uvidime
    proto rada ctu tve clanky
    tomanova.katerina@centeum.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Hotovo - oczuz@seznam.cz
    sledu ji jako: Sue

    a) Můj největší životní sen je tak trochu i můj cíl. Chtěla bych se věnovat povolání, které mě baví, pomáhat tak lidem, protože každý si zaslouží šanci znovu začít. Doufám tedy, že úspěšně zakončím VŠ :D A taky bych chtěla napsat nějakou knihu :3
    b) Přála bych si psa, nemusí to být jen na Vánoce, ale opravdu bych si ho přála :D bígla... Ale když se zaměřím na reálné věci, tak mi stačí, že se sejdeme jako rodina, budu se svými blízkými a milovanými...

    c) záleží, co mě zaujme - někdy to jsou recenze, jindy nějaké zážitky... Když je příspěvek dobře napsaný, ráda si ho přečtu.

    OdpovědětVymazat
  27. GFC: vaja vaja
    FB: SimonaBelasa
    wendi@centrum.sk
    a) tak mojim snom je určite úspešne doštudovať a naplno sa venovať blogu a mojek rodine:)
    b) už je po Vianociach a dostala som všetko, čo som si priala!
    c) tak mám rada recenzie a outfitové články
    Pozývam ťa na moju novoročnú giveaway:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images

Subscribe